Politica de retur
Politica de retur
Legislația prevede "consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".
Cumpărătorul/Clientul suportă taxa de transport pentru retur. Clientul/Cumpărătorul este de acord că returnarea banilor se va face numai prin virament bancar, în contul iban menționat de Client/Cumpărător.
În cazul în care Cumpărătorul/Clientul dorește să schimbe produsul cu altul, va achita taxa de transport, plus diferența dacă este cazul.
Cumpărătorul/Clientul se obligă să ambaleze produsul/produsele corespunzător, pentru a nu fi deteriorate la transport.
Cumpărătorul/Clientul trebuie să anunțe telefonic sau prin email faptul că dorește să returneze în maxim 14 zile de la primirea coletului. Condiția de returnare este ca produsul să fie în aceeasi stare în care a fost livrat: în ambalajul original cu toate accesoriile, fără semne de utilizare sau deteriorare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu respectă aceste condiții.